søndag den 11. november 2012

what sunshine do you bring?

Mine "new in" og "gaver"-tags bliver brugt ret meget i øjeblikket, men jeg klager bestemt ikke. Plakaterne over sofaen kom med hjem fra Zoologisk Have for et par uger siden, og nu hænger de dér, med månen som nærmeste nabo. Spisebordet havde jeg jo også lovet et billede af - nu med dækkeservietter med Mumi-motiv. Bordet ser lidt ud som om det fortsætter evigt ud i stuen, men det er nu ganske fint og lille. I hjørnet kan den opmærksomme læser spotte mit seneste nyindkøb (eller scrolle ned til næste billede) - et spejlreflekskamera, som jeg allerede knuselsker. Jeg glæder mig meget til at komme i gang med at lege mere med det; weekenden har været ualmindelig travl med koncert, arbejde, julefrokost og kunstudstilling, så indtil videre har den bare kørt på autofunktionen. Der allerede tager billeder, der er en milliard gange bedre end hvad mit gamle kamera kunne præstere. Men ja. Bær over med mig i starten.

4 kommentarer:

  1. Ih, hvor er der fint - elsker Zoo-plakaterne - de er så fine og retro! <3 Vil gerne selv have en, på et tidpunkt!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Der ser hyggeligt ud hjemme hos jer! Jeg har også en zoo plakat, den med løven, de er så fine.

    Tillykke med kamera! Jeg har også engang haft spejlrefleks, men jeg forlod det i den analoge verden da jeg trådte ind i den digitale verden.

    SvarSlet
  3. Det er bare så fint med bordet :)

    SvarSlet
  4. Tak, hvor er I søde: :)

    De der zoo-plakater er altså ret fantastiske - og der var mange flere, end jeg troede! Måske skal tigeren skiftes ud på et tidspunkt, den ser lidt sindssyg ud. På den anden side er den også ret sej.

    SvarSlet