fredag den 21. december 2012

don't forget about that apple spell

I morgen rejser jeg hjem til disse to banditter, der nok skal sørge for jeg ikke når at savne Jimmy alt for meget i julen. Jeg glæder mig også meget til at se min far og min søster igen - efter tre uger, hvor vi har været sammen hele tiden, har det været helt underligt pludselig at være uden dem. Heldigvis skal også Simon fejre jul sammen med os i år, ligesom min mors bror, min tante og min fætter og min bedstemor skal det. Så jul skal det jo nok blive på en eller anden måde!

4 kommentarer:

  1. Ih, det lyder hyggeligt. Omstændighederne taget i betragtning. Jeg håber, du har fundet ud af det med Jimmy. Og så synes jeg i øvrigt lige at vi skal nå at ses inden det nye år skydes i gang.

    SvarSlet
  2. De er SÅ søde, Silke og Mille. Især nu hvor jeg har mødt dem. Hils alle mange gange.

    SvarSlet
  3. Hvor dejligt, at I også skal være en stor flok - jeg elsker at være mange samlet juleaften (:

    - Anne

    SvarSlet
  4. Nanna - vi når det!
    Lærke - det er to af de sødeste små kræ i hele verden. :)
    Anne - Ja, i år var det rigtig dejligt. Jeg kan ellers godt blive lidt småstresset af det. Vi var dog "kun" otte - læste I var FEMTEN! :O

    SvarSlet