tirsdag den 11. december 2012

felt a chance where the links bent right

Jeg prøver at holde hovedet højt i disse dage, og der er heldigvis en bunke ting, der gør det lidt lettere. Min kæreste er kommet herover, og jeg tror slet ikke jeg havde forstået, hvor meget jeg har manglet ham de sidste par uger. Den anden dag lavede han frikadeller til os - bittesmå frikadeller, for dem kan jeg bedst lide. Og hvis man er en heldig hund der holder sig til, kan det være der falder en enkelt af ved køleskabet. Derudover vælter det ind med smukke blomster fra ventede og uventede kanter - jeg blev utrolig rørt, da jeg modtog en buket fra mine gymnasieveninder Christina og Simone. Jeg har forsømt dem lidt på det sidste selvom vi alle bor i København, men det er skønt at vide, at de er klar til at kramme og snakke nårsomhelst. Min søsters kat Mille er sådan en kælepot og gør savnet til Jimmy lidt mindre, selvom jeg virkelig savner ham enormt meget efterhånden. 
I går trodsede vi vejret og kørte en tur til Randers for at finde en kjole min søster kan have på til bisættelsen i morgen. Det var rart at komme lidt ud og hyggeligt at kigge i butikker, men det bedste var, da vi kørte omkring Hobro på vej hjem og besøgte Louise og hendes lille familie. Alberte er vokset utrolig meget siden sidst jeg har set hende, og hun er blevet den mest charmerende lille frækkert, der ligner sin mor mere og mere. Louise bød på chips og cola - og havde sammen med sin storebror fundet en gigantisk Svampebob Pez-fætter til mig - og så er det svært ikke at smile lidt. Samtalen med præsten i søndags var også en enormt positiv oplevelse, selvom det også var utrolig hårdt. Hun er ung og utroligt sød, og selvom hun ikke nåede at møde mor, er jeg sikker på hun nok skal finde på noget godt at sige i morgen. Til sidst må jeg også sige, at jeg bliver virkelig glad for hver eneste kommentar fra jer. Det er utroligt at et par linjer kan betyde så meget - men det gør de altså. Tak. 

3 kommentarer:

  1. Jeg synes, du klarer det vildt flot. Jeg glæder mig til at give dig et kram i morgen!

    SvarSlet
  2. Kære Tinchen,

    Du har ikke forsømt os. Vi er vidst alle lige gode om det :) Glad for at buketten kunne pynte lidt. Jeg kan se på billederne, at bisættelsen var utrolig smuk. Glædelig jul og godt nytår min kære. Lad os ses i løbet af januar.

    xx

    SvarSlet
  3. Lærke, tak for knus!
    Christina, jeg glæder mig til vi snart ses. Vi har vist begge meget at fortælle. :)

    SvarSlet