lørdag den 29. december 2012

pick your pockets full of sorrow

Silke i sin nye fine sele, som hun fik i julegave
I går tog min søster, min far og jeg på kirkegården for at sætte mors urne i graven. Vi havde valgt en urne i blå, der var en af hendes yndlingsfarver - ligesom det er en af mine. Det var ikke så koldt, og vi blev der et stykke tid for at ordne kransene og være lidt hos hende. Vi kan allesammen godt mærke, at vi er punkteret lidt her efter juledagene er ovre. Der har været så meget vi at se til, og nu banker hverdagen efterhånden på. Så er det godt, at vi har hinanden. Bagefter kørte min far og jeg mod København i en lånt kassevogn med to madrasser bagi. Simon tog imod os og hjalp med at slæbe inden han tog til koncert, og så hyggede min far og jeg med Jimmy og The Big Lebowski. Han måtte dog desværre køre hjem allerede i dag, men det varer forhåbentlig ikke længe før jeg ser min familie igen.

5 kommentarer:

  1. Punkteret. Det er et godt ord. Jeg tænker stadig på jer alle sammen, og jeg håber vi ses meget snart i det nye år! I er selvf. også - alle sammen :) - velkomne her den 31. til skål og rådhusklokker! <3 KRAM

    SvarSlet
  2. Tusind tak søde Lærke. Jeg vover mig meget sjældent ud nytårsaften - jeg er simpelthen så bange for fyrværkeri. Håber I havde en dejlig aften, at du kom godt ind i det nye år og at vi snart ses. Knus!

    SvarSlet
  3. Jeg plejer også at blive lidt bange, men følte mig sikkerhed oppe på den store altan. Så kunne jeg godt lidt nyde, hvor flot de var :) Vi ses!

    SvarSlet