fredag den 14. december 2012

throwing stray a spark instead

Louise, Lærke og jeg forlod Postgaarden lidt tidligt for at nå på kirkegården og se alle de smukke blomster inden det blev mørkt. Jeg var virkelig overvældet over omfanget af buketter og kranse, og at se en fra Nanna gjorde mig ekstra rørt. Det samme gjorde den kæmpestore hvide krans på nederste billede, som mine fantastiske kolleger har samlet ind til, med min allerbedste Stefanie i spidsen. Jeg kan slet ikke beskrive hvor meget det betyder for mig. Min søsters veninder mødte også talstærkt op, og jeg er simpelthen så glad for, at vi alle har så mange søde mennesker, der står klar til at samle os op fra gulvet når vi får brug for det.
I nat omkring klokken et var chancen for at se stjerneskud ekstra stor. Vi blev enige om, at det måtte være en hilsen fra mor, for på samme tidspunkt var det præcis en uge siden hun døde. I København var der overskyet, men min far så tre stjerneskud i Mariager. Et til ham selv, et til min søster - og et til mig.

4 kommentarer:

  1. Årh, det er sødt med de 3stjerneskud.

    Min veninde sendte blomster hjem til mig da min far døde, det gjorde mig så glad, sad og stirrede på dem mange gange. Så dejligt at så mange har tænkt på jer og din mor.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes det er virkelig fint, at han lige netop så tre. Det er slet ikke til at forstå, at det i morgen allerede er en uge siden bisættelsen.

    SvarSlet
  3. Med jævne mellemrum må jeg gå tilbage i din blog og læse disse frygtelige og svære og samtidig smukke indlæg du har skrevet. Det er svært at holde styr på alle følelser og tanker og svært at være langt fra dig. Håber du snart kommer hjem.

    SvarSlet
  4. Sådan har jeg det også selv. Synes bare tiden er gået så hurtigt, at det er meget rart at have de her indlæg at kigge tilbage på, når man forsøger at få styr på det hele. Jeg kommer snart hjem, men tager ret hurtigt afsted igen til Harzen med far og Mette. :)

    SvarSlet