onsdag den 26. december 2012

when will it start to sway

Juleaftensdag fik vi tiden til at gå med at tage i stalden og tage julebilleder. Min søsters veninde Line og hendes søde Isse var også klar på photoshoot, og det er altså ikke altid lige nemt at få fire tøser til at stå stille og se pæne ud på samme tid, men jeg synes resultatet blev ganske udmærket. Min kæreste var chauffør og måtte vente på vi fik hygget færdige - den stakkels mand blev endda også sat til at holde hestene på et tidspunkt, hvilket han ikke var helt tryg ved. Til sidst begyndte Serafina at gabe, hvilket heste ofte gør, når de virkelig hygger sig. Så hun havde vist ikke så meget imod at blive fotograferet. 

Dagens indlæg er dedikeret til den person, der har søgt på "dyr med nissehue" og er kommet ind på min blog. Det er en google-søgning jeg kun kan sympatisere med - jeg kunne selv finde på det samme. 

5 kommentarer:

  1. Ihh, hvor ser billederne fine ud Tine! Også selvom det var noget af en opgave du var kommet på!! ;-)

    SvarSlet
  2. Elsker dit personlige præg på bloggen. Har du lyst til at følges? :)
    Knus Amalie
    http://afashiondairybyamalie.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Tak Line! Det er jo ingen sag når man har så smukke motiver. ;) Du må lige få resten af Mette engang.

    Amalie, tusind tak! Du er velkommen til at følge mig, og så kigger jeg lige forbi din blog engang - følger dig gerne, hvis jeg kan lide hvad jeg ser. :)

    SvarSlet