fredag den 1. februar 2013

her mind is filled with joy and wonder

At være hjemme i Mariager er lig med et besøg i stalden, og jeg havde taget mit kamera med for at tage nogle billeder af lidt forskelligt hesteudstyr min søster gerne vil sælge. Serafina blev striglet, og salgsobjektet - det fine tæppe - blev lagt på, men hun var mildest talt ikke specielt fotogen i går! (Først da vi havde lagt det grimme vinterdækken på og lukket hende på fold igen begyndte hun at se nogenlunde normal ud...) I morgen tager jeg tilbage til København med en helt anden ro i kroppen end da jeg kom, og i næste uge starter jeg i skole igen.

4 kommentarer:

  1. HAHAHA! Det er sjovt. Godt du har det bedre. Det glæder mig.

    SvarSlet
  2. Hi hi, skønne billeder. Jeg smiler og alberte spørger hvor du er henne. Kom snart igen. Vi er flere der savner dig, allerede :)

    SvarSlet
  3. Fjollede dyr kan næsten altid få mig i bedre humør. :) Louise, jeg savner også allerede jer. Jeg kommer snart igen!

    SvarSlet