lørdag den 23. februar 2013

these are times I should shut up about

Jeg fik lavet mit hul hos tandlægen i går, og det var overhovedet ikke så slemt som jeg havde frygtet. Jeg har virkelig verdens bedste tandplejer, og i dag mødte jeg så min tandlæge, der var mindst lige så sød og god til at forklare mig hvad der skulle ske. Belønnede alligevel mig selv med en cola (det virker dumt) og dyne i sofaen, og eftermiddagen brugte jeg på at læse om tekst og tegn - og på at læse The Passage af Justin Cronin, som jeg fortæller meget mere om senere.  De sidste aftener har været rolige; min kæreste og jeg er begyndt at se Lost, som jeg fandt meget billigt på blu-ray. Dette var dog også inden tandlægeregningen. I torsdags spiste vi sushi, for det vil jeg have råd til en gang imellem. Jeg er også begyndt at gå med neglelak igen, efter nærmest et helt år uden. Det er nu så pænt. Nu skal jeg på arbejde, og i aften får jeg besøg af Rannvá. God weekend!

5 kommentarer:

  1. Åh, jeg vil jeg også så gerne begynde at gå med neglelak igen, var ellers så god til det i gymnasiet - synes det er så fint og overskudsagtigt!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Neglelak er pænt. Og Lost er godt. Sushi er næsten bedre. Jeg glæder mig til at se dig.

    SvarSlet
  3. Lost er så godt. Frygtelig spændende og stærkt vanedannende. Losepottemuld

    SvarSlet
  4. Anne, ja, det er som om man lige ser 50 procent mere frisk og overskudsagtig ud bare ved at have lidt farve på neglene. Det kan ændre hele looket med sovehår og ingen make-up til at være tilfældigt og casual. :)

    Nanna, neglelak er pænt og Lost er godt og sushi ER næsten bedre. Jeg glæder mig også til at se dig (selvom vi lige måtte udsætte det igen. Dumme, dumme uni.)

    Louise, jeg vidste slet ikke du havde set Lost! Det er nemlig utroligt vanedannende. Det er tredje gang jeg skal til at se det hele - første sæson har jeg vist endda set fem eller seks gange nu. Hehe.

    SvarSlet
  5. Vi er ikke færdige endnu. Med to små børn taget altid frygtelig lang tid og mindes næsten ikke hvornår vi har haft en aften på sofaen sammen til at se tv og sidst vi havde en hel dag kun med tv var dagen før jeg fødte Esther så det er 4 mdr siden nu :)

    SvarSlet