søndag den 24. februar 2013

they were pictures of things back on earth

Resten af Designmuseum Danmark var også fint, omend det, som tidligere nævnt, virkede lidt tilfældigt hvad der var udstillet. De første mange rum var fyldt med japanske og kinesiske genstande - jeg ved ikke helt hvorfor, men jeg synes det er to meget spændende lande, så det passede mig fint. Ovenpå var en porcelænsudstilling, som jeg helt sikkert skal have min søster med ind og se - personligt sagde den mig dog ikke så meget. Jeg var mest fascineret af de grimme dyr og fine vinpropper, men fint var det da. Til sidst kom rummene med alle designerstolene, som jeg helt ærligt ikke kan se det sjove i. At give tredive tusinde for en stol er uden for min fatteevne, men heldigvis har folk jo forskellige interesser, og jeg kender mange der ryster på hovedet af min musik- og filmsamling... Alt i alt er Designmuseum Danmark meget langt fra at være mit nye yndlingsmuseum, men nu kom vi jo altså også kun for den ene udstilling - og dén var rigtig fin.

I går så jeg tre gode film med Rannvá. Jeg var helt flad efter en lang dag på arbejde, så det passede mig perfekt, at hun også var i humør til filmaften. Det blev blandt andet til et gensyn med Moonrise Kingdom, der var mindst ligeså fin anden gang. Kiosken havde ikke flere billige toliters cola, så igår drak vi cola på dåse, hvilket var dyrere - og meget, meget bedre. I dag har jeg vasket op, vasket tøj og fået læst, og nu skal min kæreste og jeg vist se et afsnit eller to af Lost. Håber I også har haft en god weekend!   

2 kommentarer:

  1. Porcelænsudstilling here we come!

    SvarSlet
  2. ...Efterfulgt af et besøg hos Royal Copenhagens Flagstore, gætter jeg på. :)

    SvarSlet