mandag den 4. februar 2013

we were caught and made to dance

I hele bloggens levetid har jeg fået fire-fem spamkommentarer - alle sammen på ældgamle indlæg, og ikke noget jeg har ligget søvnløs over. Men nu har de altså fundet mig (og nej, mac-lovers, det er ikke fordi jeg er gået tilbage til en PC) og spammer løs. Jeg har derfor været nødt til at være lidt mere restriktiv, og jeg har valgt løsningen med at godkende jeres kommentarer inden de bliver udgivet, da jeg hader den satans ordbekræftelsestingest mere end pesten, og jeg kan umuligt være den eneste. For en god ordens skyld nævner jeg det lige her, og alle kommentarer der IKKE er spam, bliver selvfølgelig offentliggjort.

On a more positive note - jeg er jo blevet svært afhængig af min lille smartphone, og jeg har også fået mig sådan en instagram-profil. Jeg er ikke specielt aktiv (siger min søster), tredive billeder på tre måneder, men hvis I har lyst til at se flere billeder af især Jimmy, så tilføj mig endelig. På instagram hedder jeg selvfølgelig også musicismysecret, og hvis man ikke har en smartphone (det er der ingen skam i!), kan man se mine billeder på denne side. Nu er det holdt op med at regne, og jeg vil skynde mig at cykle over på KUA og købe bøger til forårssemesteret, som jeg vist godt kan starte på alligevel. God mandag! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar