tirsdag den 19. februar 2013

when ambition kicked me in the eye

Lørdag aften kom Annette og David forbi til spaghetti med kødsovs, rødvin og maling og tegning. Om eftermiddagen hjalp Jimmy mig med at gøre klar til besøget - han var rigtig god til at fortælle mig når jeg havde lagt lagenet på bordet forkert. Han vil i det hele taget ret gerne være med hvor det sker, men jeg har heldigvis ikke mødt nogen endnu, der ikke synes det er hyggeligt. Jeg lavede praktisk talt ingenting den aften. Nogle dage er man kreativ, andre dage er man ikke, og 'andre dage' er næsten hver dag for mig. Heldigvis lavede de andre nogle rigtig flotte ting, og vi havde en super hyggelig aften, hvor jeg for en gangs skyld fik lov at være dj. 

5 kommentarer:

  1. Ha, jeg elsker kærestens mimik. den hævede arm er virkeligt den der sider det hele; Så der skal den prik sættes!

    Ha.
    tegneaften lyder maxhygge!

    SvarSlet
  2. årh! det øverste billede af jimmy er totalt flot og nuttet! klar til indramning.

    SvarSlet
  3. Simon er da meget pæn med briller. Det synes jeg faktisk. Jeg glæder mig inderligt til at se dig med briller. Hi hihihihihihih

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  5. fasterfis: Tegneaften VAR max hygge! Og Simon var totalt klar til at sætte de prikker. Han går altid ind i sine projekter med stor entusiasme.

    Rannvá: Ja, han er simpelthen så fin. Lille nuttemand.

    Nanna: Jeg synes Simon er rigtig pæn med briller. Det er kun de der tyve-kroners læsesjovere, jeg ikke vil have han går med. Men de her er vildt flotte til ham! Jeg er ikke sikker på du nogensinde får lejlighed til at se mig med briller...

    Mette: Det var også super hyggeligt. :)

    SvarSlet