mandag den 4. marts 2013

and I knew the distance to the sun

Min søster og jeg nåede en dejlig solskinstur i går inden jeg tog tilbage mod København. Det er bare så utroligt meget lettere at være glad når solen skinner. For anden gang på et år mødte jeg helt tilfældigt Lærke i toget, så jeg nåede også lige en krammer på Hovedbanegården, inden jeg tog hjem til min kæreste og Jimmy. Det har virkelig været nogle gode dage, og der er heldigvis kun lidt under tre uger til jeg ser min søster og min far igen. Jeg ved i øvrigt ikke hvorfor billederne opfører sig så mærkeligt, men min kæreste er utålmodig efter at se mere Lost, så det må I lige leve med. :)  

6 kommentarer:

  1. Juhu, er han blevet hooked nu??

    SvarSlet
  2. Jeps. :) Jeg tog til Mariager lige da vi havde set afslutningen på sæson et - det var han bestemt ikke tilfreds med. I det mindste skulle han ikke vente et helt år på sæson to, ligesom jeg skulle.

    SvarSlet
  3. Hvornår tager mette og din far over til dig? Bare så de kan nå at få mine gave med :)

    SvarSlet
  4. Louise, de kører herover fredag d. 22 marts over middag engang. Glæder mig til at se, hvad du nu har fundet på! :)

    SvarSlet
  5. Alletiders. Posten har nemlig været forbi :)

    SvarSlet