lørdag den 16. marts 2013

I am your girl and I will protect you

Jeg har fået pandehår! Igen! Nu var det ellers endelig vokset ned til hagen, men jeg savnede sådan at have lidt kant i ansigtet, så det røg af igen. Tog mod til mig og gik til frisør; en ting jeg ellers virkelig hader - der er ikke noget værre end at sidde fanget i en frisørstol og være tvunget til at smalltalke - og hvorfor vil de alle sammen føre en samtale imens de tørrer ens hår? Oh well, det gik, og jeg tog på arbejde dagen efter og følte mig som et helt nyt menneske. Man føler virkelig selv, at man ser markant anderledes ud når man er blevet klippet - men enten er det hysterisk grimt, eller også lagde folk bare ikke mærke til det, for jeg fik kun én kommentar; fra min faste lagermakker, der forsigtigt spurgte om jeg selv havde klippet det... Hehe. Nu skal jeg på arbejde igen - ville bare lige ønske jer alle en dejlig weekend fra farlige Jimmy og jeg!

7 kommentarer:

  1. Hvor er det fint, Tine! (:
    Det klæder dig godt.
    Har jo også selv pandehår, synes generelt at det er så prakisk, samtidig med det stadig er frisure-agtigt og piget. Min mor synes tilgengæld det er en ganske rædsom frisure, så hun plager mig altid om at lade det gro ud :p

    - Anne

    SvarSlet
  2. det ser totalt pænt ud! forårshår.

    SvarSlet
  3. Tip: tag læsestof med og begrav dig dybt. Sig evt. at du skal til eksamen i det.

    SvarSlet
  4. Det klæder dig virkelig med pandehår! Jeg går også og overvejer at få pandehår igen, men jeg er heller ikke den store frisør-fan. Hader også alt det der smalltalk ved frisøren. Jeg kan ikke se idéen i det...

    SvarSlet
  5. Anne: Tusind tak! Dit pandehår er også megapænt, synes jeg, du skal ikke lytte til din mor! :) Det ER nemlig en god løsning - man har en fin frisure næsten helt uden at gøre noget. :)

    Rannvá: Thanks, girl!

    Trine: Det var ikke så dumt, det der! Tager en eller anden obskur tysk tekst med næste gang. Hvorfor har jeg aldrig tænkt på det?

    Helene: Tusind tak! :) Jeg er virkelig glad for det - selvom jeg har brugt de sidste halvandet år på at lade det vokse ud... Og med pandehår skal man til frisøren TIT - med mindre man altså klipper det selv, hvilket jeg tyede til sidste gang jeg havde det. Det har min søster forbudt mig at gøre denne gang, hehe.

    SvarSlet
  6. Jeg er enig med Lange - det ser rigtig fint og sødt ud til dig!
    Jeg drømmer altid om pandehår selv, men da jeg har hår til taljen, er det virkelig et stort skridt hver eneste gang det skal klippes. Men engang, når jeg bliver modig, så skal jeg have pandehår igen!

    - Kit

    SvarSlet
  7. Tusind tak, Kit! Whoa, hår til taljen! Så kan jeg godt se det kræver lidt længere tilløb... Mit pandehår var kun nået ned til kæben (Halsen? Det kan være så meget. Kæben er det rigtige ord.), så det var slet ikke så slemt.

    SvarSlet