onsdag den 20. marts 2013

I won't rest until I forget about it

Jeg havde helt glemt hvor hårdt det er at være en del af det arbejdende folk. Jeg er helt smadret når jeg kommer hjem om aftenen, og de sidste dage har udelukkende stået på arbejde, Jimmy-nusning og Lost. Men det virker efter hensigten - der er ikke plads til ret mange flyvske tanker, og så er det rigtig rart at snakke med nogle søde mennesker hver dag, i stedet for at sidde herhjemme og læse i en bog jeg ikke forstår. Men det betyder også, at jeg ikke altid har ret meget energi til blogning og billedtagning. Det skal nu nok komme igen, jeg skal bare lige vænne mig til at være lidt mere på benene end jeg plejer. I går var nu også exceptionelt hård med Kashmir-instore og optælling  - i dag har været ren svir med kun seks timer i kassen. 

Lidt forsinket kommer derfor et billede af de absurd lækre kager, Rannvá og jeg spiste i lørdags. (Kan endda se, at jeg ikke har fået rettet på dybdeskarpheden, men vi havde altså virkelig travlt, for kagerne skulle frådes!) Nogle af jer har måske allerede set dem på instagram, men resten skal ikke snydes, for det er noget af det bedste, jeg nogensinde har smagt. Jeg er faktisk ikke den allerstørste kagespiser - jeg synder langt hellere med chips eller chokolade - og ved første øjekast var jeg da også kun moderat begejstret for det udvalg af kager, vi fik med fra Dessertdragens Kageværksted for vores smartbox. Men hallelujah! Hver og én var helt forrygende og en lille bid af himlen, og dem jeg på forhånd havde afskrevet (er ikke så glad for bær, der har været varme. Ligesom rosiner. Ad.) var også virkelig gode. Mine favoritter var nok den med chokolademousse, brownien og - ret overraskende - den lille fluffy sag, der står forrest i midten af billedet og ser ganske beskeden ud. Den havde den lækreste konsistens i verden. Da vi troede vi var færdige, kom vi i tanke om den pakke med kyskager - i mit yndlingsfarvetema - vi også havde fået med, og de var naturligvis også vildt gode.

Jeg er virkelig glad for, at vi valgte Dessertdragen frem for nogle af de andre steder, der kunne tilbyde 'et stykke dagens kage og en kop te' for samme smartbox. Jeg har indtryk af, at det klart var her man fik mest for pengene, uden dog helt at vide, hvad det har kostet. Selvom jeg aldrig havde troet, at kage ville være noget jeg decideret ville bruge penge på, er jeg ret sikker på vi skal tilbage igen. Måske skal jeg også have min søster med engang - og alle andre jeg kender, der gider spise kage med mig. 

2 kommentarer:

  1. Øj, hvor ser det dog lækkert ud! Gid det var mig, skulle smage alle de smukke kager - jeg er en haj efter varm frugt, så de ville sikkert være en vinder hos mig (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. Jeg er altid frisk på lidt kagespisning! :)

    SvarSlet