tirsdag den 12. marts 2013

intoxicated with the madness


Jeg har opdateret min top femogtyve, og der er sket en del ændringer siden jeg lavede den oprindelige liste for et år siden, men det er kun dejligt, synes jeg. Der er så mange gode serier for tiden, og de fortjener virkelig deres høje placeringer. Jeg glæder mig til at få lidt mere tid til at se tv-serier igen - jeg er lige gået i gang med Louie, der er virkelig godt, sammen med min kæreste genser jeg Lost - og så glæder jeg mig ubeskrivelig meget til tredje sæson af Game of Thrones. 

01 Six Feet Under
02 Friday Night Lights
04 Fringe II
05 Breaking Bad II
06 The L Word 
07 Game of Thrones 
08 Lost
09  The Walking Dead II
11 Big Love
12 Twin Peaks
13 Battlestar Galactica
14 The Sopranos
15 New Girl
16 Scrubs
17 Girls
18 X-Files
19 American Horror Story II
20 Dexter
21 Weeds 
22 Felicity
23 Freaks and Geeks
24 Californication
25 Community


Boblere: Deadwood, True BloodGrimm, Pushing Daisies, Misfits, Black Books, Extras, Bored to Death,  Dawson's Creek, Wilfred, Orange County, Children's Hospital,  Mad MenHomeland

Mine fiktive veninder 
Om forskellige serier, maj 2012

TOP 9 - ANIMATION
01 Silver Fang
02 Svampebob Firkant
03 South Park
04 American Dad
05 Flapjack
06 Adventure Time
07 Nisselægen David
08 Cowboy, Indianer og Hest 
09 The Simpsons

5 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg skal se nogle trailere for dem på din liste jeg ikke kender. Jeg elsker jo din serie smag!

    Vi har lige set Parks and rec. færdig. ELSKER DET! Vi ser også Breaking bad, Dexter, Community, The walking dead og New girl. Ej okay, Det er kun mig der ser New girl.

    Har du set noget af 30 Rock?
    Den er vi lige gået i gang med, det er lidt hit and miss.

    PS. ÅRH Flapjack og Adventure time! <3

    SvarSlet
  2. Du må lave et indlæg om Game of Thrones. Det fortjener det ;)

    SvarSlet
  3. Ih, tusind tak, Natazcha! :) Ja, jeg kan anbefale alle dem på listen, så du går bare i krig! :) Parks and Rec. er simpelthen så godt. Den bliver svær at få skubbet ud af top tre igen. Jeg kan i samme ombæring anbefale dig Louie - også en komedieserie, omend med lidt mere seriøse undertoner - og hovedpersonen spilles af Louis C.K., der er Leslie Knopes politikæreste i første sæson af Parks. Det er virkelig godt.

    Jeg har ikke set 30 Rock, men vil egentlig gerne, for Tina Fey er ret sej, synes jeg. Kunne dog godt forestille mig, at det er lidt hit and miss, som du siger.

    Flapjack og Adventure Time er noget af det sjoveste jeg har set de sidste mange år. Vi har set det på dansk, og afsnittet med Snabelone, der snakker mega jysk og leder efter krystalæblet, er helt fantastisk! :D

    Mette - du har ret. Mon ikke der kommer et indlæg når tredje sæson er gået igang? :)

    SvarSlet
  4. Vi har faktisk også set Louie! :D speciel serie, men han er sgu sej!

    Ja jeg er også ret vild med Tina Fey. Endnu mere efter at have set 30 Rock! Hun er fandeme en sjov dame!

    Snabelone er fantastisk!
    Jeg er også vild med Lemongrab! Afsnit'ne med ham har jeg bare ikke set på dansk, elsker at han er så sur hele tiden. :)
    Men Flapjack synes jeg kun er fedt på dansk. Eller, jeg har ikke set så meget af det på engelsk.. Elsker bare Kanaljen!

    "En dame ikke en rigtig dame, medmindre hun ser godt ud..
    Og en mand er ikke en rigtig mand, medmindre han ligner bæ!"

    Ha' en dejlig dag! :)

    SvarSlet
  5. i approve. du har så god smag.

    SvarSlet