søndag den 17. marts 2013

oh this relief, it's the oddest thing

Jeg elsker Amager Strandpark på alle årstider, men der er nu ikke ret meget der slår at gå en tur i nogle af årets første rigtige solstråler. Billederne er fra en dag sidst i februar, og stranden tog sig virkelig ud fra sin bedste side. Det allerbedste ved at bo på Amager er, at der er så kort ned til stranden, og hver gang jeg har for meget i hovedet hjælper det at blive blæst lidt igennem nede ved vandet. Jeg har haft en rigtig dejlig uge - har været i biografen med min kæreste, jeg har arbejdet rigtig meget - og i går spiste jeg sindssyg lækker kage sammen med Rannvá, men det viser jeg lige billeder af en anden gang. Jeg slapper meget mere af med universitetet og forberedelse ude af mine tanker - jeg havde glemt hvor rart det er at have helt fri når man har fri. Næste uge bliver lidt travl med arbejde, men på fredag kommer min far og min søster og bliver helt til tirsdag, og det glæder jeg mig så meget til!

2 kommentarer: