tirsdag den 5. marts 2013

their gaze might rest a nostalgic burst

Det er ret skørt - de sidste par uger har jeg helt uafhængigt af hinanden fået hele fire uglegaver. Jeg er - og har altid været - glad for ugler, men fik måske lidt ugleoverload for et par år siden, da den kære fugl pludselig kom på mode, og jeg fandt en million søde halskæder, bluser og ringe på e-bay. Lovede derfor mig selv ikke at købe mere med uglemotiv, men det forhindrer heldigvis ikke andre i forære mig søde ugler, og det er altså lige sket igen. Først fik jeg den fine stryge-på ugle af Annette og David, og så fik jeg et fint indkøbsnet (og gavekort til chokonydelse!) af Rannvá. Et par dage efter kom min kæreste hjem med et USB-stik han havde fundet på arbejdet, og da jeg besøgte min far, kom han hjem fra skole med en hæklet ugle, som en af hans kollegaer havde lavet. Ikke dårligt. Nu pynter de alle sammen i vores lille hjem og gør mig lidt gladere - og det har jeg brug for i disse dage, hvor jeg synes jeg har en mindre eksistentiel krise. Men mere om det en anden gang.  

6 kommentarer:

  1. Annette og David - Moongazing Hare?

    SvarSlet
  2. Ja, lige præcis - den fantastiske Moongazing Hare. :)

    SvarSlet
  3. Vildt skønt indkøbs net :)

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne dele chokonydelsen med dig. Eller nååååh nej.
    Jeg skal ud og gå/løbe en tur nu i stedet :(

    SvarSlet
  5. Søde hæklede ugler!!! ;o)

    SvarSlet