søndag den 24. marts 2013

too old to die young

Jeg blev født for præcis otteogtyve år siden i dag - også på en søndag. Nu når jeg ikke at komme med i the 27 Club, men det er jeg faktisk ganske godt tilfreds med. I går var jeg til en anden - noget større - tresårsfødselsdag på Hotel Frederiksminde i Præstø, og da klokken slog tolv, fik jeg også en fødselsdagssang med på vejen af selskabets småberusede gæster. Det var en rigtig god aften med en vildt lækker menu, men det fortjener sit helt eget indlæg. I dag kigger jeg nemlig bare hurtigt ind og viser billeder af alle mine fødselsdagsgaver - der er exceptionelt fine i år, synes jeg. Babushka-uglerne (der egentlig hedder matryoshka) fra Louise er SÅ søde; jeg glæder mig enormt meget til at læse mine nye bøger og graphic novels og høre min nye LP, men den allerbedste gave har jeg fået af min kæreste, der har indspillet en plade med Jimmy & the Jimmish der hedder 'Vådmad'. Temaet er Jimmy, som den kvikke læser måske har regnet ud, og numrene hedder 'Hvor er Jimmy?', 'Vådmad #2/Jimmy Swing', 'Miau Miau Miau' osv., og det er noget af det sødeste han nogensinde har gjort for mig. Nu skal vi vist have en middagslur alle sammen inden vi fortsætter min fejring - min søster er allerede kravlet under dynen i sofaen, og min far kæmper med at holde øjnene åbne i lænestolen. 

9 kommentarer:

  1. Hvor er Simon sej! En hel Jimmi plade!!! Awesome!

    Endnu engang tillykke!

    SvarSlet
  2. Og det var selvfølgelig Jimmy og ikke Jimmi...:)

    SvarSlet
  3. Stort tillykke Tine, håber dagen har været god :D Sikke fine sager, du har fået dig - Jimmy-cd'en må være et kapitel for sig :D

    - Anne

    SvarSlet
  4. Rigtigt mange gang tillykke - dejligt med solskin over Aalborg i dag, det trængte vi til (:

    - Kit

    SvarSlet
  5. Hurra og tillykke igen! ... og selv om jeg på ingen måde er kattemenneske, så det dog en fin fin fin fin gave!
    Dejlige gaver i det hele taget, så mange timers dejlighed der ligger i dem!
    Kan man ikke høre en af sangene et sted?

    SvarSlet
  6. Mange tak, søde mennesker! Ja, vi var faktisk helt heldige med vejret i går, det var ikke så dårligt! Min kæreste uploader sangene i dag, så kan man streame dem fra hjemmesiden - jeg skal nok lige poste et link. :)

    SvarSlet
  7. jeg sidder og griner lige nu til jimmy & the jimmish. omg, det er sødt! og fantastiske andre gaver, wauw. god høst, som man siger. :) husk at der er lidt flere gaver på vej, sidder og indpakker lige nu med vådmad kørende i baggrunden.

    SvarSlet