fredag den 1. marts 2013

what's that riding on your everything?

I dag har jeg rigtig hygget med Silke (og resten af familien). Da jeg stod op i morges, fandt jeg hende liggende i en solstråle i sofaen, hvilket hun egentlig ikke må - men hvem kan stå for det fjæs? Hun skabte sig lidt og hyggegabte, og jeg kunne være blevet liggende ved siden af hende hele dagen. I stedet gik jeg ned og læste et par tekster til 'Skriftsprogets Psykologi', der starter på mandag. Tog derefter Silke med en tur på kirkegården og besøgte mor, der nu har fået sin gravsten. Det var godt nok underligt, ligesom det er virkelig underligt, at det nu allerede er marts og en helt ny årstid. På vej hjem mødte vi en kat, der tog en slapper i et fuglehus, og så besøgte vi min bedstemor. Så forsvandt dagslyset, og vi rykkede ind foran fjernsynet, hvor vi desværre måtte se AaB tabe tre-to til Silkeborg, men det var altså også med hele tre debutanter på holdet, og den yngste trup i superligaen nogensinde- med en gennemsnitsalder på blot enogtyve-et-halvt. Vi vinder næste gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar