torsdag den 18. april 2013

cast into the world with apple eyes

Denne uge har indtil videre stået på arbejde og aftenbesøg af dejlige damer. I mandags fik jeg besøg af Pernille, som jeg sådan har savnet mens hun har været i Australien. Det var virkelig skønt at se hende igen og finde ud af, at vi snakker lige så godt sammen som vi altid har gjort. I går kiggede Simone forbi med blomster og jordbær, og jeg kvitterede med en gang sushi nede fra hjørnet. Hun har ikke været helt så langt væk, faktisk bare på den anden side af Amager, men jeg har været slem til at aflyse vores aftaler. Det har virket ret uoverskueligt at skulle ses med de veninder, som jeg ikke har set siden min mor er død. Jeg har været ret bevidst om, at jeg nok ville blive ked af det når jeg skulle snakke om det, og derfor har jeg skubbet det og dem fra mig. Men det var faktisk dejligt at snakke om min mor. Begge piger har mødt hende, og selvom de ikke kendte hende på samme måde som Louise gjorde, betyder det stadig lidt ekstra at snakke med nogen der ved hvem hun var. Sammen med Pernille græd jeg lidt ned i squashpandekagerne, ligesom jeg sammen med Simone også kun nåede at spise et enkelt stykke sushi før tårerne kom - men da de først havde markeret sig kom de ikke tilbage, og jeg har haft et par enormt hyggelige og tiltrængte aftener med to af de allerbedste. 

5 kommentarer:

  1. Hvor lyder det hyggeligt.Veninder er altså virkeligt dejligt at have - uanset hvor tit man ses (:
    Og virkelig lækre billeder, forresten - det hele ser fantastisk ud.

    /Kit

    SvarSlet
  2. Dejligt at se dig, søde Tine. Det gik jo fint, og det var godt endelig at give dig en krammer og snakke lidt. Tror jeg vil følge lidt med herinde, til vi ses igen :)
    Kh Simone

    SvarSlet
  3. Kit - hvis man er gode venner, betyder det nemlig ikke så meget hvor tit man ses. Tak for rosen; blomsterne var så fine og sushien vildt lækker!

    Simone - i lige måde! SÅ dejligt at se dig. Og følg endelig med! Hurra! :)

    SvarSlet
  4. Jeg er virkelig glad for at høre at det gik godt. Og er så glad for at du har så gode veninder :)

    SvarSlet
  5. Mette, det er jeg i hvert fald også. Gode veninder og verdens bedste søster. :)

    SvarSlet