lørdag den 20. april 2013

I'm super sorry but my eyes got really heavy

Jeg har flyttet lidt rundt inde på vores lille værelse, som min kæreste kalder mit walk-in closet. Jeg synes stadig det er en mild overdrivelse, men jeg er glad for at kunne have mine kjoler stående fremme, for de er ret fine at se på. Har formået at holde rodet på et minimum mens min kæreste har været væk, men jeg vil nu hellere have ham hjem - og det rod han måtte bringe med sig. I aften skal han spille en koncert i Gabbice Mare i Italien, og da jeg snakkede med ham tidligere, sad han udenfor i t-shirt og spiste en is. Vejret her var også fint, da jeg gik en tur - men ikke så fint. Jeg er i øvrigt ikke den eneste, der savner Simon, Jimmy ligger lige nu ude i gangen med hovedet helt nede i min kærestes sko. Han har tilbragt det meste af dagen inde i Camilla, der lige netop bliver ramt af en solstråle, og om lidt skal han have lidt vådmad inden jeg snupper mig en middagslur. Jeg skal være frisk til i morgen, hvor jeg skal til min fætters konfirmation i nærheden af Kolding. Jeg er ikke begejstret for at skulle tidligt op, men jeg glæder mig meget til at se min familie.  

2 kommentarer:

  1. Hvor fint - jeg har også selv mine kjoler fremme på et stativ - det er altså lidt sjovere, end at de hænger inde i et gadarobe skab (:
    er hyggeligt med konfirmation, det er altid skønt med familiehygge og sikkert også masser af dejlig mad!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, man behøver næsten ikke indrette, når man har fine kjoler stående fremme. :) Vi fik faktisk tarteletter til konfirmationen! De var nu ikke helt så gode som dem du fik, men tarteletter er tarteletter.

    SvarSlet