mandag den 1. april 2013

intoxicated with the madness

Om jeg har haft en god påske? Jeg tror vi lader billedet tale sit eget tydelige sprog... Onsdag aften efter arbejde overvandt jeg trætheden og smuttede en tur i Gamestop i Fields for at hente Bioshock Infinite, som jeg kun skulle slippe hundredeogfyrre kroner for, fordi jeg samtidig afleverede det meget skuffende Assassins Creed III. Havde egentlig lovet Rannvá at vente, men kom alligevel til at spille fire timer onsdag aften... Torsdag tog Nanna og jeg en tur til Dragør og gik en tur i det gode vejr - men der var nu alligevel en del koldere end der lige så ud til, der nede ved havnen. Nåede lige at spille en times tid om eftermiddagen, inden turen om aftenen gik til Huset og koncert med Umberto og Vitamin C. Super fed koncert af førstnævnte, omend jeg synes et par af numrene kunne blive endnu bedre med lidt vokal - f.eks. Karin Dreijer fra The Knife. Tobias havde arrangeret, Rannvá havde lavet plakaten, og det var bare en rigtig vellykket aften, der sluttede med et par timers Bioshock. Hvilket også var på dagsordenen HELE fredag sammen med Rannvá. Travl dag på arbejde lørdag efterfulgt af øl på vores stamværtshus Toga , og jeg har nu været småfuld hele to gange i dette år. Dagen i går gik med... Bioshock (og et afsnit af Lost her og der - min tømmermandsramte kæreste syntes ikke det var ok, at jeg okkuperede både sofa og fjernsyn hele dagen.) I dag er der andre boller på suppen - jeg skal have vasket tøj og vasket op og gjort rent, så lejligheden er til at holde ud at komme hjem til den næste uge, hvor jeg skal arbejde hver dag. I aften skal vi dog hygge med sæsonafslutning på The Walking Dead - og ikke mindst sæsonstart på Game of Thrones - oh yes!

2 kommentarer:

  1. Vi har lige gennemført Biochok. :) Hold kæft et flot spil!
    Afslutningen på The walking dead, var lidt meh.
    Han kan da ikke bare forsvinde ham general piraten..

    SvarSlet
  2. Jeg er også lige blevet færdig med Bioshock. Sindssygt flot spil, og virkelig en fed slutning. Er også liiiidt skuffet over sæsonafslutningen på Walking Dead, selvom SPOILER det var meget fedt, at Andrea døde - fik faktisk lidt ondt af hende til sidst. Men enormt irriterende at the Governor bare får lov at stikke af... Han kommer jo nok igen.

    SvarSlet