tirsdag den 16. april 2013

lately I just can't seem to believe

The Smashing Pumpkins er blevet annonceret til OFF Festival! Jeg er ekstatisk! Hvor heldig har man lov at være, altså. Vi var enige om at tage afsted allerede inden nogle navne overhovedet var på plakaten, og så starter de ret hårdt ud med My Bloody Valentine. Helt sikkert en koncert jeg skal se - men jeg har set dem en gang, i Spanien for fem år siden. Derefter Jens Lekman, hurra! Jeg har alle pladerne, men har aldrig fået set ham live. Dernæst Godspeed You! Black Emperor, som virkelig er et must see - Deerhunter og Patrick Wolf er på det her tidspunkt bare ekstra guf. Og nu - yndlingsBilly! Min søde Pernille, der er hjemme igen fra Australien, har også lige introduceret mig for Austra, der lyder virkelig interessant. Det er ret godt klaret for en festival, der tager under tre hundrede kroner for billetten. Jeg glæder mig  til god musik, godt selskab og utroligt billige øl.    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar