tirsdag den 2. april 2013

store your little nightmares

Når min kæreste ikke er hjemme hos Jimmy og jeg, befinder han sig oftest i sit øvelokale i en bunker på Christianshavn, hvor han laver musik under navnet Own Road. Man glemmer fuldstændig tid og sted når man er dernede - uden dækning på mobilen eller nogen idé, om der er lyst eller mørkt udenfor, og det er lidt forskelligt om jeg synes det er hyggeligt eller det stik modsatte - der kan i princippet udbryde krig over vores hoveder uden vi ved det. Own Road har holdt en lille pause med koncerterne vinteren over, men i dag starter han igen med et show i Trinitatis Natkirke ved Rundetårn, hvor han efterhånden har spillet en del gange. I næste uge rejser han til Berlin og bagefter Italien på en minitour, hvilket jeg helt ærligt synes er lidt snyd - jeg vil også rejse og ned til sol og varme! Men i Berlin skal han bruge det meste af tiden i et andet øvelokale sammen med en af vores venner der bor dernede, og i Italien skal han rejse rundt med Mattia og sove på fremmede menneskers sofa, og det er alligevel ikke lige mig. Næste gang måske. 

4 kommentarer:

  1. Haha! Jeg har før undret mig over hvorfor der stod folk med instrumenter lige der!

    Du må med på tour når der er råd til hoteller!

    SvarSlet
  2. Haha! Der ligger såmænd bare to bunkere under jorden med i alt fire øvelokaler... :)

    Og ja, det er også min tanke. Når jeg bliver rig, tager jeg med på tour.

    SvarSlet
  3. Det er virkelig for dårligt at jeg ikke har set bunkeren endnu. Jeg synes aldrig at der er nok tid, når jeg er på besøg :(

    SvarSlet
  4. Nej, der er altid tusind ting vi skal nå, når du er her. Men en eller anden dag - så når vi det hele.

    SvarSlet