onsdag den 10. april 2013

tiny purring sounds rising like a pike

Jimmy og jeg holder fri i dag. Han har ligget og puttet hos mig hele morgenen inde i sengen, og nu ligger han på sit nuværende favoritsted, nemlig oven på kommoden inde i det lille værelse. Han er ret god til at veksle mellem sine favoritsteder - hans obsession varer som regel en uge af gangen, inden han flytter videre. I sidste uge flyttede han sig nærmest ikke fra en af vores nye spisebordsstole (med en siddepude, der engang var hvid...); nogle gange ligger han på dørtrinnet i gangen, mens han altid vender tilbage til den bløde lænestol i hjørnet, hvor han kan holde øje med os. Sidst skrev jeg om hvor nem han er, og hvordan der faktisk ikke har været nogle problemer med ham - men jeg havde tydeligvis fortrængt, at han i virkeligheden er en lille terrorist, der har sat alt ind på at ødelægge vores vægge. Derfor ser den ene væg ude på badeværelset ud som på billedet - og han har altså et kradsebræt, som han også bruger flittigt. Oh well. Han kunne splitte hele lejligheden ad, og jeg ville helt sikkert stadig elske min mindstemand.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar