torsdag den 15. august 2013

and I don't need my shields up high

Har tilbragt eftermiddagen i det allerbedste selskab - nemlig med Louise og Esther, der er vokset utrolig meget på de tre måneder der er gået, siden jeg så dem sidst. Hun er den gladeste og nemmeste baby, jeg nogensinde har mødt! Vi spiste boller og kagemand fra i går, hvor Louise havde fødselsdag, og så kom Alberte hjem fra børnehave med en tegning til mig. Hun viste mig, at hun kunne lave en kolbøtte, og så fik hun lokket sin mor til at gøre det samme, hvilket er noget af det sjoveste jeg længe har set! Jeg prøvede selv at lave en kolbøtte for et par år siden, men der er sket et par ting med min krop siden jeg var ti, og det var ikke helt så nemt som jeg havde forestillet mig. Blev yderligere bekræftet i disse ændringer, da Alberte og jeg tog en gyngetur og hun konstaterede, at 'der er en baby inde i din mave'. Tak. Men nej. Det kan dog tilgives når det kommer fra en treårig. :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar