lørdag den 17. august 2013

I always saw you as a work of art

I dag har vi besøgt min søsters hest Serafina, der er på sommerferie hos sin halvbror Caesar og hans to venner Oscar og Pascal. Jeg havde lovet min søster at tage nogle billeder, men selvom jeg tog en ordentlig stak, var det ret op ad bakke i dag. Det regnede hele tiden, og hestene var lige kommet på en ny fold med masser af græs, så de var mere interesserede i at spise end i at posere for kameraet - men når jeg så prøvede at fotografere Silke og Anouk i stedet, photobombede de konstant. Oh well, det var enormt hyggeligt, og Silke var lykkelig for at kunne lege frit med sin bedste ven på de store marker. Nu ligger min søster og jeg på hver sin sofa og ser 'Scream', der om muligt er endnu dårligere end jeg huskede, og i morgen går turen tilbage til København. De her par dage har været lige det jeg havde brug for.

2 kommentarer:

  1. Hest der er på vej op billedet er fantastisk. Burde få lov at stå alene.

    Anouk får mig til at savne min mors Newfie.

    SvarSlet
  2. Hov, jeg har helt glemt at svare! Ja, det var et ret heldigt billede. Har faktisk en hel billedserie, men det her var klart det bedste.

    Newfoundlændere er så søde!

    SvarSlet