fredag den 23. august 2013

when I was fourteen that was freedom to me


Jeg bruger mine fridage næsten lige som jeg havde forudset, dog med den meget omfattende tilføjelse 'Heroes of Might and Magic V' - og det er især sidstnævnte der gør, at jeg overhovedet ikke får blogget eller støvsuget. Har haft spillet liggende i årevis, købte det engang til min gamle computer, men vidste egentlig godt, at den ikke ville kunne trække det - og nu fandt jeg det altså i en af mine kasser da jeg ryddede op. Ups. Jeg har en tendens til at gå all-in, når jeg først går i gang, og det medfører altså nogle for mig helt vanvittige sengetider i denne uge. Men jeg elsker det. Heroes of Might and Magic, Age of Empires og Tomb Raider er de tre allerbedste spil fra min barndom, og jeg nyder at kunne nørde det lidt igen. Kommer altså også ud - igår holdt jeg f.eks. en baby, hvilket var grænseoverskridende og rart på samme tid, men meget mere om det en anden gang. Måske. Nu ser vi lige, hvordan det går med spillet. 

2 kommentarer:

  1. Det var SÅ hyggeligt ;) og Astrid virkede helt tryg i dine arme. Ha en dejlig weekend. Knus fra Camilla

    SvarSlet
  2. Tusind tak, søde Camilla! Nu er der bevis på bloggen på, at Astrid var rimelig tryg i min varetægt. :) God weekend til dig også!

    SvarSlet