torsdag den 29. august 2013

your feelings are more important of course

Nu er min kæreste endelig kommet hjem efter ti dages mini-tour i Jylland, men mindstemanden og jeg har nu også råhygget, mens han har været væk. Jimmy har nydt godt af min maniske oprydning, der resulterede både i ny papkasse og to nye gemmesteder til ham. Kassen har jeg haft i årevis, men køn er den altså ikke, og så er det ikke nok at Melissa fra The O.C. har en magen til. Nu har Jimmy smadret den til ukendelighed. Han er også blevet lidt for tyk, ligesom visse andre i husstanden. Jeg havde alt for meget slik med hjem til ham fra Tyskland, og så er han vist blevet forkælet lidt af sine kattepassere - og af mig. Om et par uger er det et helt år siden han flyttede ind, men det der tidsbegreb er vist sat lidt ud af spil hos mig efterhånden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar