onsdag den 25. september 2013

a problem with my chemistry

De klare, solbeskinnede efterårsdage er med til at give mig et skud tiltrængt solenergi inden jeg må finde min lyslampe frem, men i dag måtte jeg dog kigge på solskinnet inde fra mit arbejde. I morges cyklede jeg til lægen og overvejede at finde mine vanter frem, og dén del af efteråret er jeg til gengæld ikke så glad for. Lægen og jeg blev enige om, at jeg venter med at trappe mere ned i min medicin indtil foråret kommer - selvom der sandsynligvis ikke er den store forskel på de to doser, er der ingen grund til at udfordre skæbnen. Det passer mig fint. Det er i det hele taget virkelig rart at have hende i baghånden, men jeg synes faktisk jeg for det meste har det rigtig godt. Jeg har nogle enormt hårde dage, men de bliver færre og færre, og selvom de skulle stige i hyppighed hen over vinteren, skal det nok gå. Om fire måneder ligger jeg i en hængekøje på en hvid sandstrand i den Dominikanske Republik.  

4 kommentarer:

  1. Måtte også tage vanter på i går da jeg cyklede afsted på arbejdet. uf. Men med vinteren kommer der forhåbentligt mange hyggelige krea-stunder. Du skal med til en af dem ;-)

    SvarSlet
  2. Billeder af den septemberblå himmel får én til at savne København ualmindeligt meget her i det nordjyske eksil. Om ikke andet, så bor du et fortryllende sted.

    Håber at det fremad!

    SvarSlet
  3. Jeg vil også gerne ligge på en hvid sandstrand.

    SvarSlet
  4. Sine - det er altså for tidligt med vanter! Men jeg vil meget gerne med til en hygge-krea-stund. :)

    Kåre! Dejligt at høre fra dig. Håber det går godt i det nordjyske. Og ja, København er så smuk i efterårssolen. Det hjælper gevaldigt på humøret, der nu faktisk slet ikke er så skidt for tiden.

    Nanna - jeg vil gerne ligge der NU. Har lige googlet lidt billeder, fordi jeg kun har været på arbejde i halvanden time og det er fredag, og der er otte og en halv time tilbage af arbejdsdagen.

    SvarSlet