mandag den 23. september 2013

I might be living in two places at once

Jeg har haft den bedste afslutning på en god uge, for i lørdags tog jeg min kæreste under armen og tog til Ørestaden, hvor Simone og Derek lagde lejlighed til hotdogspisning og drikke-det-overskydende-alkohol, som Christina og Ruben havde med fra deres bryllup for et par uger siden. Et bryllup er noget helt specielt, men jeg er næsten lige så begejstret for bare at sidde sammen med fem søde mennesker og snakke om fjollede ting. F.eks. at dyr kan slippe afsted med meget, som vi ville se skævt til hos et menneske - så som gabning (især med lyd) eller overdreven smaskning. Min søster kommer hurtigt tæt på kogepunktet, hvis man kommer til at gabe i hendes selskab - især hvis man snakker imens. Og det kan jeg godt forstå. Jimmy, derimod, er noget af det mest nuttede i hele verden når han gaber. 

Og weekenden er faktisk ikke helt slut endnu - jeg har lige forlænget den med i dag, der skal bruges på Grand Theft Auto V med Rannvá. Jeg tyvstartede i går aftes, og er allerede helt opslugt af spillet - det er ikke svært at se, hvorfor det er blevet så populært. Jeg skal bare blive lidt bedre til at køre vildt; jeg er lidt for autoritetstro og holder for rødt, mens de andre gangstere griner af mig.  

6 kommentarer:

  1. Jeg foretrækker også til enhver tid en lille fest med fjoller og drilleri med dem man bedst kan lide, fremfor noget stort og prangende (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, det er nemlig det allerbedste. Så kan man rigtig få snakket og grint med og af hinanden. :)

    SvarSlet
  3. lad os snart gøre det igen! savner allerede michael og franklin. ikke så meget trevor....

    SvarSlet
  4. Ja, snart igen! Er faktisk blevet helt glad for Trevor. Han er ret white-trash-nice. Og han har et meth-lab!

    SvarSlet
  5. Haha.. det er helt korrekt.. Mille, Silke og Laffe er de sødeste i verden når de gaber! ;)

    SvarSlet
  6. Far og jeg er også de sødeste i verden når vi gaber.

    SvarSlet