fredag den 6. september 2013

I want to save that light

I dag fylder min kæreste bedstemor halvfems! Jeg kan desværre ikke tilbringe dagen med hende, da jeg skal til bryllup i morgen, men vi havde det så hyggeligt sidst jeg var hjemme. Det kniber gevaldigt med hukommelsen - til hendes egen store irritation - men ellers fejler humøret ingenting. Jeg skal på arbejde om lidt, så jeg har lige ringet til hende (selvom klokken ikke er otte endnu, hun står jo op klokken fem eller noget andet helt absurd). Vi måtte lige bruge et par minutter på at fastslå hvem jeg var - det er altid lidt mere tricky i telefonen - men så fik jeg også ønsket hende en god dag. Hun har haft et langt og spændende liv, og en dag vil jeg gerne fortælle mere om hende - ligesom jeg har gjort det med min mormor og morfar.  

4 kommentarer:

  1. Hun er så smuk din bedstemor. Hver gang jeg ser en giraf tænker jeg på hende :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med Bedste (: Så længe humøret er godt, kan man komme langt!

    - Anne

    SvarSlet
  3. Hold da op hvor hun holder sig godt!!! ;) knus Camilla

    SvarSlet
  4. Louise: Hvor er du sød! Det gør jeg også. :)

    Anne: Tak! Og ja, humøret er det vigtigste!

    Camilla: Ja, det gør hun bestemt. Hun ligner jo kun er 80-årig! :)

    SvarSlet