tirsdag den 17. september 2013

lost in the curtains of time

Jeg er stadig stor fan af at få billeder printet ud, så jeg kan sidde og bladre et fotoalbum igennem med hænderne i stedet for med piletasterne, og det gør sig også gældende når det handler om instagram. De sidste par aftener har jeg nørklet med en limstift og sorte og røde penne, og jeg synes faktisk resultatet er blevet rigtig fint. Det hjælper selvfølgelig lidt, at jeg har under hundrede billeder på min instagram, for ellers ville det hurtigt blive et uoverkommeligt (og meget dyrt!) projekt. 

5 kommentarer:

  1. Det er også målet her. Det sker bare desværre kun her ca 1 gang om året vi får fremkaldt billeder. Og med nu 2 børn er der dælme mange :) har du printet dine billeder eller fremkaldt dem? Losepottemuld

    SvarSlet
  2. Hvor fint altså, krea-projekter er så hyggelige at lave, og resultatet af at kunne bladre bogen igennem efterfølgende, er som regel mindst lige så hyggeligt :D

    - Anne

    SvarSlet
  3. Louise: Jeg har fået dem fremkaldt på prinstagr.am til 12 dollars for 24 billeder. Lidt dyrt, det kan sikkert sagtens gøres billigere, men det er virkelig god kvalitet - og så kom de fire dage(!) efter jeg havde bestilt dem. (Det er virkelig hurtigt).

    Anne: Ja, det har været så hyggeligt. Jeg har hørt noget god musik og Jimmy har 'hjulpet', og jeg glæder mig til at bladre det igennem en kold og grå vinterdag.

    SvarSlet
  4. Det er det nemlig. Jeg vil gerne hjælpe dig med at lave en også. :)

    SvarSlet