onsdag den 11. september 2013

we were in heaven for five or six minutes

I dag har jeg været på arbejde. Heldigvis fik jeg fri allerede klokken femten, hvor jeg næsten ikke kunne stå på benene længere og havde pudset næse mindst halvtreds gange. Alligevel fandt jeg det passende at slå et smut forbi Tiger i Amager Centret på vej hjem, for alle ved, at det er en utrolig god idé at shoppe, når man ligger lige på febergrænsen. Puttede lidt for mange unødvendige ting i kurven taget i betragtning at min konto er i minus (heldigvis har jeg en solid opsparing), men jeg er nu ret glad for især grillhandsken. Købte i øvrigt også kattegrus for hundrede halvtreds kroner, som det tog cirka fem minutter at slæbe op af trappen derhjemme. Det første jeg gjorde var at stille tingene op og tage et billede af dem. Nu kravler jeg under dynen. Det er altså gået for vidt, når man fotograferer en toiletspand. Og en limstift. 

3 kommentarer:

  1. Haha, tak for aftenens gode grin. Jeg havde nok gjort præcist det samme. Rigtig god bedring. Tror også jeg vil smutte i seng, er fuldstændig færdig.

    SvarSlet
  2. Åh de er så søde de der ræve grillhandsker! Rigtig god bedring! :-)

    SvarSlet
  3. Hehe, jeg er glad for jeg ikke er den eneste! Det ER da også en pæn toiletspand. ;) Og ja, rævegrillhandskerne kunne jeg altså ikke stå for.

    SvarSlet