tirsdag den 3. september 2013

you swing and you duck and you hit the floor

I aften skal jeg til CocoRosie-koncert i Vega, ligesom jeg var det for to år siden. Det er godt, for jeg nåede ikke rigtig at blive mættet af musik i weekenden, da jeg ikke kom afsted til festival lørdag aften. (Derfor fik jeg heller ikke et armbånd til samlingen, hvilket er ret trist, for det var virkelig pænt.) Jimmy blev ved med at være lidt mærkelig, indtil han ved midnat sked to gange lige i træk og derefter var i hopla igen. Typisk. Men okay, så fik jeg da spillet lidt mere Heroes of Might and Magic, hvilket også passede mig glimrende. På arbejde er der status i øjeblikket, og dermed virkelig travlt, og i går var jeg så træt at jeg gik i seng halv ti. Skal vist lige vænne mig til at arbejde fuldtid igen.

2 kommentarer:

  1. Jeg har et armbånd til dig, hvis det er okay at snyde på den måde. Men du skal drikke en specialøl for at få det. :)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er okay at snyde sådan. Jeg var der trods alt lidt. Jeg drikker gerne en specialøl, bare det ikke er en 'festivalbryg'. :)

    SvarSlet