lørdag den 5. oktober 2013

dream captain take me on your ship

Jeg opdagede australske Shaun Tan ved en ren tilfældighed - jeg tror det var via et af mine yndlingstidsfordriv StumbleUpon, og jeg blev med det samme draget af hans magiske og til tider mørke univers. Han har tegnet siden han var helt lille, og han har også arbejdet på en række forskellige film, blandt andet en af mine favoritter Wall-E. Og så har han en af de fineste hjemmesider, jeg nogensinde har set. Jeg bestilte The Red Tree på nettet til ingen penge, og den er endnu smukkere i virkeligheden. Det er min første Shaun Tan, men bestemt ikke min sidste. Nu skal jeg bare finde ud af, hvilken en jeg skal skrive på min ønskeseddel. Det er snart jul!

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle flotte tegninger. Der er et eller andet over dem hvor man ikke kan lade være med at kigge på dem.

    SvarSlet
  2. Ja, jeg er også helt betaget af dem! De er simpelthen så smukke. Og skræmmende, et eller andet sted.

    SvarSlet