mandag den 28. oktober 2013

hands reach for my light when it get's dark

Igår inviterede jeg to regnvåde cyklister indenfor i varmen til stearinlyshygge, kage og kaffe (sidstnævnte havde jeg lært at lave på gasblusset i dagens anledning - så nu siger I bare til, hvis I skal have en espresso!). Med sig havde pigerne blomster, Asti, gaver og rigtig godt selskab, hvilket gjorde det markant sjovere at sidde indendøre for tolvte dag i træk og kigge ud på regnvejret. Til juli næste år regner det forhåbentlig ikke, for der skal min søde veninde giftes på eventyrmåden med kirke, en stor bunke irske gæster og en fin, hvid brudekjole, som jeg skal med ud og se på fredag. Jeg glæder mig allerede; både til fredag og til juli. I morgen slutter min ferie, der ikke er blevet brugt på ret meget andet end at ligge under et tæppe på sofaen og hoste. Men sådan er dét bare. 

5 kommentarer:

  1. Ih, hvor ser det hyggeligt ud! Jeg er glad for at jeg nåede hjem fra arbejde i går inden blæsten tog til.

    SvarSlet
  2. Hvor lyder det dog bare hyggeligt, godt der blev til lidt feriefornøjelser uden for meget hosteri her på falderebet :D

    - Anne

    SvarSlet
  3. Sine og Anne - det var lige præcis så hyggeligt, som det ser ud. Og næsten ingen hosteri, så det går endelig den rigtige vej. :)

    SvarSlet
  4. Det var skønt at se jer! Og jeg er så glad for, at I vil dele fredagen med mig :) Ses. Knus S

    SvarSlet
  5. Ja, det var så hyggeligt! Glæder mig til i morgen. :)

    SvarSlet