søndag den 27. oktober 2013

I know I'll be thinner in how many days?

Own Road
Taiga Taiga
Moongazing Hare
Jeg havde en rigtig dejlig aften i fredags på Café Vogelkopf på Vesterbro, hvor 'Wooden Tongue'-EP'erne blev udgivet ledsaget af koncerter og cava. Sidstnævnte holdt jeg mig langt fra, men bestilte i stedet en æblemost, der smagte af sygdom og opkast. Øv. Min kæreste var også noget medtaget, men spillede dog en fin lille koncert helt uden host og snot. Taiga Taiga og Moongazing Hare (hhv. Hugh og David) gav også to rigtig fine koncerter, hvor jeg igen var ved at småtude lidt, da David spillede Wild Nothing, som er et af de smukkeste numre i hele verden. Jeg fik også snakket lidt om katte med Rannvá og Annette, og så kan man jo ikke ønske sig meget mere. Jo, en cola - og sådan en drak jeg da jeg kom hjem, for da var klokken over tolv og det var teknisk set lørdag. I dag skal jeg også synde; bare med kage denne gang, for om et par timer kommer mine to veninder fra gymnasiet på besøg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar