onsdag den 23. oktober 2013

she saw the future and it was dark

Jeg glæder mig helt vildt meget til i morgen, hvor jeg skal med to veninder til Austra-koncert i Pumpehuset! Sidste gang jeg så Austra var til OFF Festival i Polen, og det var en kæmpe fest, så jeg har tårnhøje forventninger. Det er i det hele taget en ret god koncertuge vi er gået ind i - på tirsdag skal jeg se Tegan and Sara igen, og det glæder jeg mig om muligt endnu mere til! Jeg skal alene afsted, og det bliver en lille smule underligt - især fordi der er siddepladser - men jeg skal sidde på anden række og bare nyde showet. Forleden poppede det øverste billede frem i min newsfeed - det er ingen andre end Tegan og Katie Stelmanis (altså Austra), der ser helt glade og høje ud. Nu glæder jeg mig bare endnu mere. 

Jeg er endelig ved at være rask igen. Skulle aflevere nogle bøger på biblioteket, men endte med at suse Amager rundt (ej, det var jeg ikke i nærheden af) på min cykel. SKØNT med frisk luft, men nu er jeg også helt færdig. Må hellere lige tage den med ro nu, så jeg er klar til i morgen. 

4 kommentarer:

  1. Godt du er ved at være frisk, sygdoms sucks - og lyder skønt med alle de lækre koncertoplevelser du har i vente. Det er altid så hyggeligt at se musik live (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Juhu! Jeg skal også til to koncerter inden for den næste uge. Den ene er også Tegan & Sara. Måske ses vi :)
    PS. Tak for Austra-pladen!

    SvarSlet
  3. Anne: Det er nemlig rigtigt, sygdom sucks VIRKELIG! Det har også været en hård omgang, men nu er jeg vist endelig ved at være på den anden side. Jeg går faktisk sjældent i byen, så det er mest i forbindelse med koncerter, at jeg er 'ude'. Koncerter er noget af det bedste jeg ved. :)

    Lærke: Selv tak! Du skal ikke med i morgen? :) Vil meget gerne hilse på dig til Tegan and Sara. Savner dig.

    SvarSlet
  4. Åh no, det blir ik til koncert for mig i aften. Men vi ses tirsdag! Savner også dig.

    SvarSlet