torsdag den 17. oktober 2013

they never seem to catch my eye

Så er der igen ro i det lille hjem. Lejligheden har været fyldt op siden fredag - først af min kærestes venner indtil søndag, og senere søndag kom min far og min søster. De kørte hjem igår, men jeg ville helt ærligt gerne have haft de blev lidt længere (men jeg skulle på arbejde). Vi når aldrig alt det, vi gerne vil. Men vi var på Nationalmuseet, på café, ude og shoppe, i Ikea, på italiensk restaurant, fik hængt boghylder op, fik set film og fik hygget rigtig meget. Jeg købte et par skakbrikker i fødselsdagsgave til min far fra settet 'The Lewis Chessmen', der er fra det tolvte århundrede. Altså, dem jeg købte er ikke fra det tolvte århundrede  - så havde de nok været lidt dyrere. Jeg ELSKER ham, der ser helt vild ud i øjnene og bider i sit skjold! Han er åbenbart i en vanvittig blodrus, men jeg synes bare, han ser virkelig sjov ud. Håber I også har haft nogle gode dage, hvad enten I har haft ferie eller ej. Jeg skal på arbejde nu - kan I hygge jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar