tirsdag den 22. oktober 2013

waiting for the warmth

Der er flyttet flere nye dyr ind. Jeg kan tydeligvis ikke styre det, men når ret skal være ret, så manglede jeg faktisk både viskestykker og strømper. Desuden betalte min far for både viskestykker og pude, ved på far-måden at stille sig myndigt ind foran dankortterminalen, da pengeudvekslingen skulle foregå. Jeg forsøgte lidt halvhjertet at forhindre ham i det - det er en del af dansen - men han vil jo gerne. Han prøvede faktisk også selv at betale for sin fødselsdagsgave på Nationalmuseet, hvilket jeg selvfølgelig måtte nægte ham. Skøre, søde far. 

Jeg er stadig syg. Klart i bedring, har endda været en tur i fakta i dag, men bestemt ikke rask endnu. Det er mildest talt irriterende, eftersom min kæreste og jeg i skrivende stund skulle have været på vej til Malmö for at hygge os med David og Annette. Men jeg har også smittet min kæreste, og det er straks værre, for han skal spille koncert på både fredag og lørdag - på lørdag endda en 'stor' en af slagsen på Jazzhouse. Håber han slipper lidt lettere igennem end mig. Det er altid noget, at vi har ferie i denne uge... 

4 kommentarer:

  1. uglepuden er sød, mand! helt nuttede og pjuskede er de. nurh.

    SvarSlet
  2. Ja, de er så søde! Helt små og kære og tykke.

    SvarSlet
  3. Det gør jeg også! Bortset fra, at jeg altid bliver helt rød i hovedet når jeg får det lidt varmt - og så ser det altså ret åndssvagt ud med en hvid hue på hovedet...

    SvarSlet