fredag den 18. oktober 2013

women think of that a lot

I mandags fulgte min far og jeg min søsters beskedne ønske om at tage på The Royal Smushi Café midt i København, og det var virkelig en fin oplevelse. Min søster har stelstress ligesom Anne og Kit fra Aalborg, så vi skulle naturligvis også lige et smut ind i butikken, så hun kunne skrive en (prioriteret) ønskeseddel til jul. Jeg havde indtryk af, at både butik og café var en stiv, formel og opstillet omgang, men det var slet ikke tilfældet - der var liv, farver og glade dage hele vejen igennem. Især i caféen, hvor fine varer på hylderne og udsmykningen på væggene virkelig bidrog til at skabe en god stemning. (Vi fandt endda selveste Anpanman!) Lagkagen var fantastisk! Intet mindre. Min søster var lidt skuffet over, at vi fik den serveret på en ussel jule-platte - vi skulle åbenbart have købt mad-mad for at kunne spise af noget 'rigtigt' RC. Oh well, det gjorde ikke mig det store - jeg drømmer bare stadig om lagkagen.   

4 kommentarer:

  1. Haha, hvor er du sød - endnu en stakkel der lider af diagnosen. Vær du glad for, du ikke også er udsat - det kan være uhyre hårdt (;
    Lyder ellers som en dejlig cafétur - kagen ser aldeles god ud. Vi har faktisk heller aldrig spist derinde, men jeg skæver altid derind. Det kan være vi tager os sammen til at prøve til sommer (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kan sagtens forestille mig, at det må være en daglig kamp! :) Jeg kan godt anbefale caféen til et lille kagebesøg - der er faktisk rigtig hyggeligt derinde, især når der ikke er fuldstændig proppet. :)

    SvarSlet
  3. Jeg drømmer om lagkagen nu!!

    SvarSlet
  4. Ja, den var altså helt forrygende.

    SvarSlet