fredag den 4. oktober 2013

you just learn to carry it gracefully

Er lige kommet hjem fra en lidt hård dag på arbejde. Der har mildest talt været en lidt underlig stemning derinde det sidste stykke tid, pga. det her: Det påvirker ikke for alvor mig, da jeg i forvejen er på den usleste mindsteløn (har jo også kun arbejdet der i otte år) og ikke kan falde yderligere i løn, men det påvirker min kæreste i allerhøjeste grad og kan i værste tilfælde betyde, at vi engang i fremtiden bliver nødt til at flytte til noget billigere – eller at han må finde et andet arbejde. Der bliver også sagt nogle ting i de artikler jeg ikke er enig i, men jeg tror dog ikke bloggen er det bedste sted at lufte mine frustrationer - det fylder bare en del hos mig lige nu.

I går havde jeg besøg af Nanna. Vi spiste pizza, så Hvidsten Gruppen (det lykkedes mig at lade være med at hulkegræde denne gang) og dyrevideoer på youtube og legede med Jimmy. I nat sov Jimmy på mit bryst fem centimeter fra mit ansigt, og jeg var så lykkelig for nærheden, at jeg ikke turde røre på mig i flere timer. Han er altså en mærkelig lille fyr. Nu har jeg smækket benene op på sofaen og vil færdiggøre den nye Stephen King, som jeg fik ind af døren i tirsdags. God weekend!

3 kommentarer:

  1. Åhh kan godt forstå det må give en grund til en masse frustration og bekymring.... Losepottemuld

    SvarSlet
  2. jeg vil gerne snart besøge dig igen og spise mere pizza. med masser af gorgonzola. mmh gorgonzola. ja.

    SvarSlet
  3. Louise, ja, det er rigtig irriterende. Nogle gange kan man bruge sådan nogle ting til at komme lidt videre og ud af de faste rammer, men jeg vil helst ikke ud af de faste rammer lige nu...

    Nanna, jeg vil gerne snart have besøg af dig igen og spise mere pizza med masser af gorgonzola!

    SvarSlet