mandag den 25. november 2013

it's cause you mean the world to me

Hurra! I dag udkommer min kærestes anden plade til digital download (vinylen er som sagt ikke kommet endnu, men den er lige på trapperne) og man kan lytte til den lige her. Han har lagt så meget arbejde i den, og det har været ret specielt at være med på sidelinjen hele vejen - lige fra numrene bare var en lille tekstbid eller et par strofer af en melodi, og nu er de pludselig rigtige sange med deres helt eget liv. Med et lidt mere professionelt pladeselskab bag sig denne gang måtte han pludselig forholde sig til begreber som 'PR' og 'pressekit', og da han ikke havde nogle pressebilleder, måtte vi for en måned siden på udflugt med kameraet. Solen var lidt for meget vores ven den dag - den skinnede så stærkt, at åbne øjne nærmest var en umulighed. Men det lykkedes - han fik sit pressebillede, og her er de fineste bloopers. 

5 kommentarer:

  1. Simon Skjødt Jensen25. november 2013 kl. 15.50

    Det er mig. :)
    Tak, Søde!

    SvarSlet
  2. Årh, altså. Tillykke til din kæreste!

    Hvis han mangler en helt usandsynlig dårlig trommeslager en dag må I lige sige til ;)

    Ps: det er virkelig indie med den der klokke!

    SvarSlet
  3. Åhh det er så fint og musikken er lækker. Brian og jeg sad og hørte det forleden og det var lige hvad jeg trængte til midt i skoldkopperne. Stort tillykke til Simon. Stort kram fra os - Losepottemuld

    SvarSlet
  4. Fedt fedt. Det må jeg lige lytte til en gang i morgen når jeg går vristet mine gode høretelefoner ud af min kærestes kløer. Tillykke med ham.

    SvarSlet
  5. Simon - ja, det er da så! :)

    Kristina - tusind tak! En virkelig dårlig trommeslager kan man altid bruge. Vi ringer en dag. ;) Og ja. Det er VIRKELIG indie med den klokke. Det var faktisk lidt for sjov, fordi bands altid poserer med deres instrumenter på fjollede steder på pressefotos - så han skulle da også have sin klokke med. :D

    Louise - tusind tak! Hvor er jeg glad for, at I kunne lide det, selvom det måske nok falder lidt udenfor det I normalt lytter til. :) Håber snart skoldkopperne skrider igen.

    Sine - mange tak! Spændende om du synes om det. :)

    SvarSlet