lørdag den 16. november 2013

the world has become a little too mean

Det er ikke nogen hemmelighed at jeg kører lidt på reserverne i øjeblikket. Jeg hader, hader, HADER november, og i år er første år uden mor og derfor lige lidt værre end alle de andre år. Bloggen er kommet til at lide frygteligt under det, men nu er jeg hos min far i et par dage, og så bliver mine depoter forhåbentligt fyldt op igen så jeg får overskud til lidt mere end kun at gå på arbejde. I dag gik vi en tur op til mor, og jeg blev så glad for at se den smukke krans, som hendes veninde har lavet til hende. Der er så fint ved kirken og klosteret, og nu har også klosterhaven fået en grundig opfriskning, så der er endnu hyggeligere at gå rundt. Senere kørte vi i hundeskoven med Silke, og her til aften har vi spist flæskesteg fra en glad, fritgående gris. Det er ikke så dårligt at være hjemme.  

3 kommentarer:

  1. Sikke fin en krans (: Jeg sender masser af tanker og håber overskuddet vender tilbage. Lyder hvertfald hyggeligt med hjemmebesøg - det er og forbliver den bedste kur, mod den slags (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Åh, jeg håber, du klare dig gennem julen i år, trods du skal igennem den uden din mor. Det bliver hårdt, men godt at du så kan komme et par dage hjem til din far <3

    SvarSlet
  3. Anne, tusind tak! Overskuddet vendte tilbage efter i dag, der bare har været SÅ god og hyggelig. :)

    Sofie, det håber jeg også! Men jeg er sikker på det nok skal gå. Tusind tak for din søde kommentar.

    SvarSlet