søndag den 17. november 2013

they say the tallest of trees are the pines

Efter to dejlige dage hvor jeg ikke har lavet andet end at gå lange ture med Silke, spise god mad og ligge med dynen på sofaen, er humøret allerede markant bedre. Vejret var ikke fantastisk i går, men min far og jeg havde alligevel en virkelig dejlig tur i hundeskoven, hvor vi mødte en milliard hunde i alle former og farver, og hvor far gik all-in med pindekastningen. Bagefter tog vi et smut ned til Store Økssø og spiste en astronaut-is - desværre med en gul vingummi i toppen, men den gule vingummi var så også det værste der er sket for mig i dagevis, så jeg har det altså meget bedre end jeg har haft det de sidste par uger. Hurra!

4 kommentarer:

  1. Man ved bare, at man har vundet i lotteriet, når den er en grøn vingummi.
    Godt, at du har det bedre :-).

    SvarSlet
  2. Trine! Det er da den røde vingummi der er the grand prize. Og nogle gange er der to! Og tak. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det dejligt at høre Tine. Puh, forstår ikke hvorfor de kommer gule vingummier i de is. ;-)

    SvarSlet
  4. Sine, nej vel! RØDE vingummier. Til nød de grønne.

    SvarSlet