lørdag den 7. december 2013

all the words hide in my mouth

Et helt år er på forunderligste vis passeret siden min elskede mor døde. Det er overhovedet ikke til at forstå. I dag er det dog heldigvis de gode minder, der fylder mest, hvilket også er besynderligt; hvorfor er denne syvende i måneden så meget nemmere end de elleve foregående? Jeg bilder mig ikke ind, at jeg på nogen måde er færdig med at sørge, men det er så rart også at kunne huske de gode ting, så i dag kigger jeg på gamle billeder og læser breve. Måske bliver jeg meget ked af det senere, måske ikke - og begge dele er helt okay. 

3 kommentarer:

  1. Hi there!
    Your blog is Amazing!
    My is just a simple one.

    Paulo Gonçalves
    http://viajaredescobrir.blogspot.pt

    SvarSlet
  2. :* <3<3<3 tænker på dig.

    SvarSlet
  3. Paulo, mange tak for din medfølende og slet ikke upassende kommentar!

    Rannvá, <3

    SvarSlet