tirsdag den 24. december 2013

so anxious for your look of joy and delight


Så blev det alligevel jul i år, selvom jeg havde mine tvivl! Men jeg nåede hjem til min far i går helt stress-fri, ænderne er stegt, min kæreste er hentet i lufthavnen, pastaenglen jeg lavede til spejder er kommet på træet - og nu er vi klar til at holde mini-jul. Aldrig tidligere har jeg prøvet at være så få til juleaften, men det er heldigvis sammen med de mennesker jeg holder allermest af; min far, min søster og min kæreste. Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul sammen med jeres kære, og så vil jeg sende en ekstra tanke til alle dem, der også mangler nogen omkring juletræet i aften. Det skal nok blive nemmere en dag.

2 kommentarer:

  1. Tusind tak og i lige måde - til både dig og din søster. :)

    SvarSlet