tirsdag den 31. december 2013

to fill the night with hollering

Årets sidste dag startede med en arbejdsdag på fem timer; men dagen gik hurtigt, og vi hyggede os med god musik og Cava og Asti efter lukketid. Simon og jeg gik hjem, og vi så den smukkeste eftermiddagssol over vandet fra Knippelsbro. Herhjemme har vi brugt eftermiddagen og aftenen på at lytte til høj og god musik (blandt andet Beirut, Larkin Grimm og Animal Collective) og på at spille backgammon, 500 og guitar. Sidstnævnte kun min kæreste, dog. Til aftensmad fik vi sushi, hvilket vel også er lidt nytårsagtigt, og for en times tid siden sendte jeg Simon videre til fest. Jeg holder nytår sammen med Jimmy, og lige nu hører vi også høj musik. Om lidt sætter jeg en film på og åbner en pose chips - og det er lige som det skal være. Godt nytår, håber I alle sammen har en dejlig aften og passer på jer selv! 

2 kommentarer: