lørdag den 4. januar 2014

I walk round the place with a smile on my face

Jeg blev så beæret over Kristinas fine tegning, at jeg slet ikke vidste, hvad jeg skulle gøre med alle de sidevisninger det førte med sig. At panikposte en teksttung anbefaling af en på papiret lidt kedelig tv-serie var måske ikke det smarteste move, og nu fortsætter jeg i samme stil med at vise vildt uaktuelle billeder fra en gåtur på Christiania, der fandt sted for  mindst to måneder siden. Billederne er fra en dag, hvor resten af året virkede uoverskueligt; hvor min mors død igen kom til at fylde meget, hvor jeg kunne se frem til to intense måneder på arbejdet, og hvor det triste vejr begyndte at drille igen. Det virker allerede som så længe siden. Jeg tog igen sorgerne på forskud, for det har faktisk været et par okay måneder. Min bedstemors død har ikke fået lov til at påvirke mig alt for meget (men jeg sendte hende en ekstra tanke i går, da urnen blev sat i graven), og det er gået over al forventning på arbejdet, hvor det faktisk har været meget rart bare at knokle igennem. Det hjælper selvfølgelig også at have noget at se frem til - om bare halvanden uge rejser Simon og jeg til Den Dominikanske Republik, og jeg glæder mig mere og mere for hver dag der går! 

6 kommentarer:

  1. Kan godt forstå, at du blev beæret - men kæft, hvor har hun ret i det hun skriver. Det var rigtig velfortjent (:

    - Kit

    SvarSlet
  2. What, er det allerede om halvanden uge I skal afsted? Tiden flyver, hva. Ja. Mens du ligger under en palme med en drink i hånden og måske en cigar i munden, så skænk mig lige en tanke, ikke. For jeg skal til eksamen og jeg forstår vist stadig ikke helt det projekt, jeg er i gang med. gah!

    SvarSlet
  3. Åhh jeg håber i får verdens aller dejligste ferie. Heldige jer og så fortjent :) Losepottemuld

    SvarSlet
  4. Åh, hvor kan jeg huske det. Første gang der var en der sendte nogle læsere hen på min blog, der gik jeg helt i panik fordi jeg syntes at mit seneste indlæg var så kedeligt :/
    Men jeg synes altså alle dine indlæg er fine. Også det med serien!

    Håber I får en rigtig god ferie! Jeg er SÅ misundelig!

    Kram!

    SvarSlet
  5. I nå bare ha den bedste tur!
    Og hvor er ham manden med sømmene i hovedet i øvrigt scary?!

    SvarSlet
  6. Kit, tusind tak! Det var altså også sødt skrevet. :)

    Nanna, jeg skal nok skænke dig en tanke. Det er sindssygt mærkeligt ikke at være begravet i uni-eksamen på dette tidspunkt. Kan dog ikke ligefrem påstå, at jeg savner det.

    Louise, tusind tak!

    Kristina, man kan jo lige så godt være ærlig. Det freakede mig lidt ud, at jeg fik tre nye læsere på én dag (når man opererer et sted mellem 30-40 faste læsere normalt, er tre altså en ordentlig stak). Men tusind tak! :)

    Mette, mange tak! En dag tager vi dig med i kufferten. :) Og ja, han er sindssygt uhyggelig! Især fordi han gemmer sig lidt ude i vandet mellem nogle siv, så man ser ham ikke lige med det samme. :)

    SvarSlet